dsc_0963

Kolejny „wintydż” do wzięcia!

Czasem się zdarzy, że przechodzą mi przez ręce fajne rzeczy. Tak i tym razem, trafiła mi się ciekawostka, jaką jest Bianchi Nuova Alloro w rozmiarze 61×58 c-c. Nie mój rozmiar, nie mam miejsca na więcej rowerów, więc rama na sprzedaż!

Główny trójkąt ramy i widelec zbudowane są z rur Columbus Formula Two, haki Gipiemme.

dsc_0966

dsc_0967

dsc_0970

Oczywiście włoska robota, jakby inaczej. Na ramie jest trochę ubytków lakieru i trochę rdzy, ale nadal jest w niezłym stanie, prosta i bez wgniot i aż się prosi o złożenie na niej czegoś fajnego.

dsc_0969

W komplecie są stery Shimano 105 i suport Shimano (gwint włoski).

dsc_0968

Jeśli jesteś zainteresowany zakupem ramy lub złożeniem u mnie roweru na niej, zapraszam do kontaktu przez VeloSnobowego facebooka lub maila velosnob.pl@gmail.com

dsc_0973